Cos Cumparaturi

0 produs(e) - 0,00 Lei
Nu aveti produse in cos.

0

Garantia Produselor

Acordam garantie produselor comercializate catre persoanele fizice (primul cumparator), in conformitate cu Legea nr. 449/2003 republicata, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. In urma unei sesizari primita in perioada de garantie, lipsa de conformitate a unui produs (defecte de materiale sau manopera) va fi stabilita exclusiv de catre producator in urma unei evaluari si nu de catre firma noastra. In situatia in care producatorul constata lipsa de conformitate a produsului acesta va fi reparat sau inlocuit, fara costuri suplimentare pentru client, in conditii de discretie.

Daca repararea produsului nu este posibila atunci acesta va fi inlocuit cu un produs identic. In situatia in care inlocuirea cu un produs identic nu este posibila din motive care nu depind de firma noastra sau de producator, fie datorita costurilor ridicate ale reparatiei, se va oferi clientului in functie de alegerea acestuia, un alt produs similar disponibil in oferta sau restituirea integrala a sumei achitate.

Perioada de garantie difera in functie de categoria de produse, in general aceasta fiind cuprinsa intre 1 si 3 ani din momentul vanzarii. In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, clientul poate solicita in scris informatii despre garantia oferita. Orice reparare sau inlocuire a produsului ca urmarea a unei lipse de conformitate se face intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord cu clientul, tinandu-se cont de categoria din care face parte produsul.

Prin materiale facem referire la tesaturi, fermoare, catarame, capse. Prin manopera la cusaturi, etansarea cusaturilor, imbinari de materiale prin lipire. Defectele datorate utilizarii, intretinerii si depozitarii necorespunzatoare, uzurii excesive, nu sunt acoperite de garantie. In aceste situatii clientul va beneficia de suport tehnic gratuit pentru remedierea problemei. Firma noastra furnizeaza contra cost o gama variata de piese de schimb si produse pentru intretinere si reparatie.

Recomandam tuturor clientilor sa ne anunte imediat ce constata posibile defecte aparute la produsele achizitionate, indiferent daca acestea sunt in perioada de garantie sau nu. Prin evaluarea produsului de catre un specialist al producatorului se va oferi cea mai buna solutie astfel incat sa puteti beneficia in continuare de produs cumparat.

Important

  • Solicitarile privind garantia produselor se trimit prin email.
  • Produsele se vor prezenta la Showroom sau vor fi trimise prin curier rapid (in aceasta situatie clientul va suporta taxele de expeditie). Clientul va primi prin email detalii legate de prezentarea produselor si etapele acordarii garantiei in urma evaluarii.
  • Produsele trebuie obligatoriu curatate si spalate in prealabil. Ne rezervam dreptul sa refuzam produsele care nu respecta aceaste cerinte.
  • Solicitarile primite in perioada de garantie vor fi insotite obligatoriu de documentele in original care atesta cumpararea produsului de la firma noastra.