Cos Cumparaturi

0 produs(e) - 0,00 Lei
Nu aveti produse in cos.

0

Disponibilitatea Produselor

1. Obiect si domeniu de aplicare

(1) Website-ul www.mmsport.ro este un catalog online care prezinta marcile importate si distribuite oficial in Romania de catre compania noastra.

(2) Magazinul mentine un stoc permanent cu produsele cele mai solicitate, adaptat sezonier, disponibile pentru achizitie imediata de catre persoane fizice si juridice.

(3) Produsele cu cerere redusa, desi pot aparea in oferta, nu sunt pastrate in stocul permanent.

2. Reinnoirea stocului si comenzi speciale

(1) Produsele indisponibile in stocul curent pot fi comandate printr-o comanda speciala, la solicitarea expresa a clientului, conditionata de confirmarea disponibilitatii acestora in stocul furnizorilor.

(2) Stocul se reinnoieste prin importuri periodice, a caror data si termen-limita pentru plasarea comenzilor speciale pot fi comunicate clientilor interesati prin e-mail.

3. Termeni suplimentari pentru comenzile speciale

(1) Comanda speciala sau ferma reprezinta o comanda plasata expres de cumparator pentru produse care nu sunt disponibile in stocul permanent, dar pot fi aduse la cerere, conditionata de confirmarea disponibilitatii la furnizor.

(2) Termenele de livrare pentru comenzile speciale pot varia in functie de disponibilitatea furnizorilor si durata transportului.

(3) Cumparatorul va fi informat despre termenul estimativ de livrare in momentul confirmarii comenzii speciale.

(4) Comanda speciala poate fi anulata in cazul in care produsul nu este disponibil sau livrabil din partea furnizorului.

4. Categorii de disponibilitate afisate

(1) Fiecare produs afiseaza una dintre urmatoarele stari de disponibilitate, clar definite:

a) In Stoc - produsul este disponibil imediat pentru livrare,

b) Stoc Limitat - produsul este disponibil in cantitate restransa. Se recomanda confirmarea disponibilitatii inainte de plasarea comenzii,

c) Confirmare Necesara - produsul este rezervat, in perioada de retur, in curs de aprovizionare, disponibil doar la furnizor, precomandat sau momentan indisponibil. Pentru aceste produse, confirmarea disponibilitatii inainte de plasarea comenzii este obligatorie.

5. Actualizarea stocurilor si limitari

(1) Actualizarea stocurilor presupune modificarea cantitatii disponibile sau a statusului de disponibilitate al produselor, in functie de operatiunile efectuate (comanda, plata, retur, reintroducere in stoc, etc.). Pentru comenzile cu plata prin virament bancar, scaderea are loc doar dupa confirmarea sumei in contul nostru bancar. In cazul produselor marcate "Stoc Limitat", scaderea definitiva se realizeaza doar dupa expirarea perioadei de retur. In tot acest interval, statusul de disponibilitate poate fi modificat temporar, de exemplu, din "Stoc Limitat" in "Confirmare Necesara", daca produsul se afla in curs de livrare si nu exista alte bucati disponibile.

(2) In cazul produselor care nu se afla in stoc propriu si pentru care este necesara confirmarea prealabila a disponibilitatii, informatiile afisate pot suferi modificari in functie de raspunsul furnizorului sau de evolutia stocurilor externe. Accesul la aceste informatii nu este disponibil in timp real. Statusul de disponibilitate poate poate fi modificat oricand, inclusiv dupa ce clientul a vizitat pagina sau a initiat comanda.

(3) Informatiile privind stocurile sunt actualizate periodic pe parcursul zilelor lucratoare. In perioadele de sarbatori legale, zile nelucratoare sau concedii, pot exista decalaje in actualizarea stocurilor.

(4) Cumparatorii sunt informati prompt de catre operator in situatia in care statusul afisat nu reflecta situatia reala din depozit, iar comanda este conditionata de confirmarea finala a disponibilitatii.

6. Verificarea si rezervarea produselor

(1) Clientii pot verifica disponibilitatea produselor prin telefon sau e-mail inainte de a plasa comanda.

(2) Informatiile privind disponibilitatea sunt valabile la momentul confirmarii si pot suferi modificari ulterioare.

(3) Pentru stocurile limitate, la cererea clientului, produsele pot fi rezervate temporar pana la plasarea efectiva a comenzii, adica pana in momentul in care clientul trimite formularul online.

(4) Formularul de contact permite solicitarea de informatii pentru mai multe produse simultan.

7. Procedura in caz de indisponibilitate

(1) In situatia in care un produs comandat nu este disponibil pentru livrare, cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.

(2) Cumparatorului i se vor oferi optiuni alternative, inclusiv posibilitatea de a astepta reinnoirea stocului, de a modifica comanda sau de a o anula.

(3) In cazul anularii comenzii, orice sume achitate vor fi rambursate conform politicii magazinului si legislatiei aplicabile.

8. Disponibilitatea promotiilor

(1) Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil, pe o perioada determinata, mentionata in pagina produsului.

(2) In cazul produselor cu variante (de exemplu, culoare, marime), afisate cu disponibilitatea "Stoc Limitat", reducerile de pret se aplica exclusiv variantelor afisate. Se recomanda clientului sa verifice disponibilitatea concreta a variantei dorite, inainte de a plasa comanda.

(3) Promotiile pot inceta inainte de expirarea termenului anuntat, in cazul epuizarii stocului.

9. Disponibilitatea in Showroom

(1) In Showroom nu este expusa intreaga oferta prezentata online. Vizita in locatie necesita programare telefonica cu cel putin o ora inainte, pentru a pregati produsele dorite si materialele de prezentare.

(2) Va rugam sa nu va deplasati in locatie fara o verificare prealabila a disponibilitatii produselor dorite. Consultanta se ofera doar in baza programarii confirmate de personalul nostru.

10. Dreptul la informare privind disponibilitatea produselor si legislatie aplicabila

(1) Magazinul respecta legislatia in vigoare privind protectia consumatorului, in special dreptul la informare corecta, completa si prealabila asupra disponibilitatii produselor. Aceasta obligatie este reglementata prin Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii, precum si prin normele Uniunii Europene aplicabile.

(2) Afisarea clara si transparenta a starii de disponibilitate a produselor face parte din obligatia noastra legala de informare, menita sa protejeze consumatorii si sa asigure decizii de cumparare in cunostinta de cauza.

(3) Confirmarea finala a disponibilitatii inainte de livrare este conforma cu bunele practici comerciale si reglementarile privind combaterea practicilor comerciale incorecte.

(4) Prin respectarea acestor prevederi, magazinul asigura un proces comercial corect si transparent, prevenind situatiile de confuzie sau neintelegeri legate de stoc si livrare.

Intreabari si Raspunsuri

De ce este recomandata confirmarea disponibilitatii pentru produsele cu status "Stoc Limitat"?

Confirmarea disponibilitatii pentru produsele cu "Stoc Limitat" este recomandata deoarece aceste produse sunt disponibile in cantitati reduse, iar stocul poate fluctua rapid. Desi sunt afisate ca disponibile, numarul efectiv de bucati poate varia pe parcursul zilelor lucratoare. Confirmarea inainte de plasarea comenzii ajuta la evitarea frustrarilor cauzate de epuizarea produsului si asigura o informare corecta si actualizata a clientului. Astfel, clientul poate lua o decizie in cunostinta de cauza si poate beneficia de o experienta de cumparare mai transparenta si sigura.

De ce este necesara confirmarea disponibilitatii pentru produsele cu status "Confirmare Necesara"?

Confirmarea disponibilitatii pentru produsele marcate cu "Confirmare Necesara" este necesara deoarece aceste produse nu se afla in stocul propriu si depind de stocurile furnizorilor externi, care pot varia rapid si pentru care accesul la informatii in timp real nu este disponibil. Disponibilitatea acestora poate suferi modificari oricand, inclusiv dupa ce clientul a vizitat pagina sau a initiat comanda. Confirmarea prealabila este obligatorie pentru a evita situatiile in care produsul nu poate fi livrat, iar clientul este informat corect despre termenul si posibilitatea efectivă a livrarii, asigurand astfel un proces transparent si profesionist de achizitie.

Cum pot verifica disponibilitatea unui produs?

Disponibilitatea este afisata pe pagina fiecarui produs si reprezinta situatia la momentul consultarii. Pentru confirmare suplimentara, ne puteti contacta prin e-mail sau telefonic, indicand produsul dorit. Va rugam sa tineti cont ca disponibilitatea poate varia rapid, iar daca plasati comanda dupa o perioada mai mare de timp (de exemplu, peste o zi), starea produsului se poate modifica. Din acest motiv, recomandam sa verificati stocul chiar inainte de a plasa comanda, pentru a evita eventuale surprize. De asemenea, formularul de contact permite trimiterea de intrebari pentru mai multe produse simultan. Va raspundem in scris, in cel mai scurt timp posibil.

De ce afisati produse care nu sunt in stoc?

Pentru ca oferim o solutie completa, care are la baza experienta directa cu nevoile reale ale clientilor, nu doar listarea produselor aflate in depozit. Lucram cu unii dintre cei mai mari producatori din domeniu, insa chiar si acestia nu pot asigura permanent toate produsele solicitate. Nu trebuie pierdut din vedere faptul ca ceea ce oferim este topul industriei, echipamente tehnice de nisa. Din acest motiv, unele articole pot avea disponibilitate redusa, temporar incerta sau pot fi aduse la cerere. Pastram in catalog si produse care nu sunt in stoc imediat, dar pot fi: in curs de reaprovizionare, in retur de la alti cumparatori, rezervate temporar, disponibile prin comanda speciala. Sunt situatii frecvente in care clientii cauta fara succes un produs in alte magazine si apeleaza la noi ca ultima solutie. Am rezolvat numeroase cereri de acest tip, motiv pentru care permitem adaugarea in cos si plasarea comenzii chiar si pentru produse aflate in stoc limitat sau incert. Consideram ca este o abordare profesionala si corecta, apropiata de cea a producatorilor: afisam transparent toate optiunile, nu ascundem lipsurile si nu promitem livrari imposibile. Faptul ca un astfel de produs apare in catalog nu inseamna automat ca este disponibil pentru livrare imediata. Disponibilitatea este afisata clar, iar in cazul incertitudinilor, comunicam exclusiv in scris, pentru urmarirea discutiilor purtate.

De ce nu afisati exact cate bucati sunt in stoc si trebuie sa verific disponibilitatea inainte sa comand?

Nu afisam un numar exact de produse in stoc deoarece situatia acestora se poate schimba rapid - datorita rezervarilor, comenzilor in curs, retururilor sau produselor aduse la comanda. Un afisaj numeric ar putea induce in eroare si crea asteptari false privind disponibilitatea reala. Mai mult, produsele noastre sunt ultra-specializate si de nisa, iar experienta noastra arata ca interactiunea directa cu clientul este esentiala pentru a-l ajuta sa faca cea mai buna alegere. Nu dorim sa lasam clientul sa cumpere impulsiv, fara o informare corecta, pentru a evita dezamagirea ulterioara. Prin comunicarea deschisa si consilierea personalizata, ne asiguram ca fiecare cumparator primeste produsul potrivit nevoilor sale si are parte de o experienta de achizitie satisfacatoare si profesionista.

De ce unele produse afiseaza toate variantele de marimi si culori, iar altele doar cateva?

Pentru produsele din sezonul curent, care pot fi completate periodic din stocul furnizorului, sunt afisate toate variantele disponibile (marimi, culori), inclusiv cele care nu sunt momentan in stoc. Acestea pot deveni disponibile in urma unui nou import sau comenzi speciale. Pentru produsele care nu mai pot fi completate (scoase din productie sau din colectii anterioare), afisam doar variantele efectiv disponibile in stoc. Variantele epuizate sunt eliminate automat.

Ce se intampla daca plasez o comanda iar produsul nu este disponibil?

Daca produsul nu este disponibil pentru livrare, va vom contacta prin e-mail. Vi se vor oferi optiuni precum: asteptarea unui retur (produsul este deja expediat altui cumparator si poate reveni in stoc in termenul legal de 14 zile), asteptarea unei noi aprovizionari, inlocuirea cu alt produs, anularea comenzii fara obligatii.

Nota: Un produs nu este considerat vandut definitiv decat dupa ce ramane in posesia cumparatorului si expira perioada legala de retur. In acest interval, produsul ramane temporar indisponibil pentru alti cumparatori, chiar daca nu este afisat in stoc. Acest lucru este valabil in special in cazul produselor aflate in cantitati limitate sau unice.

De ce este necesara verificarea disponibilitatii pentru vizita in Showroom?

In Showroom nu sunt expuse toate produsele prezentate online. Unele articole se afla in depozit sau trebuie pregatite inainte de prezentare. Pentru eficienta si consiliere va rugam sa programati vizita cu cel putin o ora inainte, telefonic sau prin e-mail. Fara programare, nu putem garanta accesul la produsul dorit sau disponibilitatea personalului pentru consultanta.