Cos Cumparaturi

0 produs(e) - 0,00 Lei
Nu aveti produse in cos.

0

1. Disponibilitatea Produselor

Mentinem un stoc permanent de produse ce pot fi cumparate imediat de clienti, persoane fizice sau juridice. Stocul este alcatuit din produsele cele mai solicitate, functie de sezon. Acesta nu contine produse care desi apar in oferta noastra sau a furnizorilor sunt cumparate foarte rar.

In situatia in care unul sau mai multe produse nu sunt disponibile in stoc, in baza unei comenzi speciale pot fi aduse cu urmatorul import de marfa, cu conditia sa fie disponibile in stocul furnizorilor.

Organizam periodic importuri de completare a stocului la marcile care le comercializam. Comunicam prin email clientilor interesati data urmatorului import si data limita pentru plasarea comenzilor speciale.

Important

  • Disponibilitatea este mentionata pentru toate produsele afisate ca "Intreaba Stoc". Astfel un potential cumparator poate afla telefonic sau prin e-mail daca o comanda online va fi finalizata imediat, este intarziata sau anulata datorita disponibilitatii.
  • Va rugam inainte de plasarea unei comenzi sa verificati disponibilitatea produselor telefonic sau prin email.
  • In situatia in care stocurile sunt limitate la un anumit produs, la solicitarea cumparatorului trimisa prin email, acesta poate fi rezervat pentru o perioada scurta de timp pana la finalizarea comenzii.
  • Comanda speciala reprezinta o comanda incheiata la solicitarea expresa a cumparatorului trimisa prin email pentru produse care nu sunt mentinute in stoc, dar care sunt confirmate ca fiind disponibile in stocul furnizorilor.

2. Cumpararea Produselor

Orice produs confirmat ca fiind disponibil in stoc poate fi cumparat Online sau din Showroom.

Comanda online se poate trimite ca Vizitator sau Cumparator inregistrat.

Comanda minima pentru comenzile online, fara percepere unui cost suplimentar in valoare de 12 Lei, care reprezinta costul cu ambalarea si incasarea contravalorii comenzii prin virament bancar, este de 100 Lei.

Important

  • Va rugam inainte de o posibila achizitie sa verificati disponibilitatea produselor telefonic sau prin email.
  • In situatia in care stocurile sunt limitate la un anumit produs, la solicitarea cumparatorului trimisa prin email, acesta poate fi rezervat pentru o perioada scurta de timp pana la finalizarea comenzii.
  • Dupa procesarea comenzii si trimiterea informatiilor catre cumparator, produsele disponibile in stoc sunt rezervate timp de 2 zile. In lipsa unui raspuns din partea cumparatorului rezervarea este anulata.
  • Dupa procesarea comenzii si trimiterea informatiilor catre cumparator in lipsa unui raspuns din partea cumparatorului in termen de 7 zile comanda este anulata.
  • Termenul de procesare a comenzilor pentru produsele disponibile in stoc este de maxim 2 zile lucratoare.
  • Termenul de procesare a comenzilor pentru produsele care nu sunt disponibile in stoc este de maxim 14 zile.
  • Comenzile pentru produse care nu pot fi furnizate in termen de 30 de zile de la momentul plasarii sunt anulate. La solicitarea cumparatorului acest termen poate fi prelungit de comun acord.
  • Conform Ordinului nr. 1105/2016 al Ministerului de Finante privind declararea livrarilor, prestarilor si achizitiilor efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA, incepand cu data de 1 ianuarie 2017 sunt obligatorii datele privind numele, prenumele, codul numeric personal sau codul unic de inregistrare, adresa completa de domiciliu sau sediu social, pentru toate facturile emise catre persoane fizice sau juridice.
  • Imaginile si prezentarile video ale produselor au caracter informativ.

3. Plata Produselor

Persoane Fizice

  • plata in numerar sau prin card bancar: pentru cumpararea/ridicarea produselor din Showroom sau plati partiale in avans (comenzi speciale).
  • plata prin depunere de numerar, ordin de plata din contul bancar personal (pe suport de hartie sau Internet Banking): pentru comenzi online cu livrare prin servicii de curierat rapid sau plati partiale in avans (comenzi speciale).
  • plata la livrare: pentru comenzi online cu livrare prin servicii de curierat rapid.

Persoane Juridice

  • plata in numerar sau prin card bancar: pentru cumpararea/ridicarea produselor din Showroom sau plati partiale in avans (comenzi speciale).
  • plata prin ordin de plata din contul bancar al societatii: pentru comenzi online cu livrare prin servicii de curierat rapid sau plati partiale in avans (comenzi speciale).

Plata prin Card Bancar

  • Plata prin card bancar se poate face pentru cumpararea/ridicarea produselor din Showroom.
  • Carduri bancare acceptate: MasterCard si VISA.

Important

  • Metoda de plata prin Depunere de Numerar pentru persoane fizice este extrem de simpla. Se achita valoarea comenzii la orice sucursala a Bancii Transilvania. Suma transferata ajunge in contul nostru bancar in scurt timp. Reteaua de unitati a Bancii Transilvania o puteti gasi aici: Banca Transilvania.
  • Pentru platile efectuate la orice sucursala a Bancii Transilvania nu se achita comision la depunere, acesta fiind suportat de firma noastra.
  • Informatiile necesare pentru transferuri bancare sunt comunicate doar prin email. Aceste informatii nu sunt publice pentru a evita posibile plati ale comenzilor pentru produse care nu sunt disponibile in stoc.
  • Nu este necesara trimiterea prin email a dovezii platii. Ridicarea coletului de catre curier se face dupa confirmarea platii de catre banca noastra.
  • Comenzile care nu sunt achitate in termen de 2 zile lucratoare de la data trimiterii informatiilor de plata sunt anulate.
  • Plata prin transfer bancar pentru comenzile online ofera clientilor avantajul de a nu mai plati taxa ramburs. De asemenea, timpul de recuperare al sumei platite in situatia returnarii comenzii sau a unor produse din aceasta este mult mai mic decat cel maxim legal de 30 de zile.
  • Cumparatorii inregistrati care au istoric al comenzilor (doua comenzi consecutive livrate fara incidente), pot plati la livrare daca valoarea comenzii este pana in 2000 Lei. In aceasta situatie clientul va achita curierului taxa de expeditie si taxa ramburs.
  • Comenzile livrate in afara ariei de acoperire standard a curierului sau cu ridicare din sediul acestuia se achita doar prin depunere de numerar sau ordin de plata din contul bancar personal.
  • Taxa de livrare reprezinta costul de livrare al comenzii si este afisat in cosul de cumparaturi. Taxa ramburs reprezinta costul transferului de bani al curierului in contul nostru bancar. In cazul comenzilor cu plata la livrare, valoarea taxei ramburs este de 6 Lei. Dupa caz, ambele taxe se achita direct curierului.
  • Pentru comenzile online avand valoarea sub 100 Lei, se percepe un cost suplimentar in valoare de 12 Lei, care reprezinta costul cu ambalarea si incasarea contravalorii comenzii prin virament bancar.

4. Livrarea Produselor

Comenzile online se livreaza prin FAN Courier Express (curier rapid avand cea mai mare acoperire la nivel national). La solicitarea cumparatorului se poate opta pentru alt curier rapid.

Taxa de expeditie cade in sarcina cumparatorului. Pentru livrarea comenzii prin FAN Courier Express veti beneficia de tarife preferentiale.

Taxa de expeditie calculata la plasarea comenzii nu include kilometri suplimentari.

Timpul de livrare prin FAN Courier Express este de 1 zi lucratoare din momentul ridicarii coletului. La cerere coletele pot fi livrate si Sambata.

Dupa ridicarea coletului de catre curier, comunicam prin email cumparatorului numarul de identificare AWB, termenul de livrare, greutatea coletului si valoarea taxei de expeditie. Cu ajutorul numarului de identificare AWB se poate verifica stadiul livrarii pe website-ul FAN Courier Express.

Cumparatorul este contactat telefonic de catre curier inainte de livrare. Predarea coletului se face doar persoanei mentionate ca destinatar, in baza unui act de identitate.

Produsele cumparate sunt insotite de documente fiscale care fac dovada achizitionarii produselor. Pentru eventualele sesizari legate de acordarea garantiei se vor prezenta documentele in original.

Important

  • Comenzile online se livreaza doar pe teritoriul Romaniei.
  • Ridicarea coletului de catre curier se face dupa confirmarea platii de catre banca noastra.
  • Fiecare produs livrat este atent verificat inainte de expediere.
  • Pentru eventuale intarzieri in livrare va puteti adresa firmei de curierat in baza numarului de identificare AWB.
  • La primirea coletului verificati atent integritatea si continutul acestuia in prezenta curierului.
  • Pentru deschiderea coletului folositi cu atentie obiecte ascutite precum cutit, cutter, foarfeca, etc.
  • Produsele livrate gresit sau lipsa trebuie raportate prin email in maxim 48 de ore de la momentul livrarii.

5. Returnarea Produselor

In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014, orice cumparator persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost livrate. Nu acceptam produse ale caror ambalaje sau etichete au fost deteriorate, lipsa accesorii, sunt purtate, curatate, deteriorate, modificate.

Produsele se returneaza prin curier rapid in ambalaje care sa le protejeze pe durata transportului, de preferat ambalajul initial.

Taxa de expeditie a produselor returnate cade in sarcina cumparatorului.

La solicitarea cumparatorului putem inlocui produsele cu altele disponibile in stoc sau urmeaza sa restituim in cel mai scurt timp contravaloarea acestora intr-un cont bancar care va fi furnizat la momentul cererii de retur.

Important

  • Solicitarile privind returnarea produselor se trimit prin email.
  • Produsele achizitionate in baza unor comenzi speciale nu pot fi returnate. Comanda speciala reprezinta o comanda incheiata la solicitarea expresa a cumparatorului trimisa prin email pentru produse care nu sunt mentinute in stoc, dar care sunt confirmate ca fiind disponibile in stocul furnizorilor.
  • Produsele achizitionate din Showroom nu pot fi returnate.

6. Garantia Produselor

Acordam garantie produselor comercializate catre persoanele fizice (primul cumparator), in conformitate cu Legea nr. 449/2003 republicata, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. In urma unei sesizari primita in perioada de garantie, lipsa de conformitate a unui produs (defecte de materiale sau manopera) va fi stabilita exclusiv de catre producator in urma unei evaluari si nu de catre firma noastra. In situatia in care producatorul constata lipsa de conformitate a produsului acesta va fi reparat sau inlocuit, fara costuri suplimentare pentru client, in conditii de discretie.

Daca repararea produsului nu este posibila atunci acesta va fi inlocuit cu un produs identic. In situatia in care inlocuirea cu un produs identic nu este posibila din motive care nu depind de firma noastra sau de producator, fie datorita costurilor ridicate ale reparatiei, se va oferi clientului in functie de alegerea acestuia, un alt produs similar disponibil in oferta sau restituirea integrala a sumei achitate.

Perioada de garantie difera in functie de categoria de produse, in general aceasta fiind cuprinsa intre 1 si 3 ani din momentul vanzarii. In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, clientul poate solicita in scris informatii despre garantia oferita. Orice reparare sau inlocuire a produsului ca urmarea a unei lipse de conformitate se face intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord cu clientul, tinandu-se cont de categoria din care face parte produsul.

Prin materiale facem referire la tesaturi, fermoare, catarame, capse. Prin manopera la cusaturi, etansarea cusaturilor, imbinari de materiale prin lipire. Defectele datorate utilizarii, intretinerii si depozitarii necorespunzatoare, uzurii excesive, nu sunt acoperite de garantie. In aceste situatii clientul va beneficia de suport tehnic gratuit pentru remedierea problemei. Firma noastra furnizeaza contra cost o gama variata de piese de schimb si produse pentru intretinere si reparatie.

Recomandam tuturor clientilor sa ne anunte imediat ce constata posibile defecte aparute la produsele achizitionate, indiferent daca acestea sunt in perioada de garantie sau nu. Prin evaluarea produsului de catre un specialist al producatorului se va oferi cea mai buna solutie astfel incat sa puteti beneficia in continuare de produs cumparat.

Important

  • Solicitarile privind garantia produselor se trimit prin email.
  • Produsele se vor prezenta la Showroom sau vor fi trimise prin curier rapid (in aceasta situatie clientul va suporta taxele de expeditie). Clientul va primi prin email detalii legate de prezentarea produselor si etapele acordarii garantiei in urma evaluarii.
  • Produsele trebuie obligatoriu curatate si spalate in prealabil. Ne rezervam dreptul sa refuzam produsele care nu respecta aceaste cerinte.
  • Solicitarile primite in perioada de garantie vor fi insotite obligatoriu de documentele in original care atesta cumpararea produsului de la firma noastra.